SAYFALAR

yeni yaşım




Nasıl dolu dolu geçiyor yıllar.. 39 oluyorum şaka gibi ama böyle ..Hep hayatın bana kattıkları için şükrediyorum Yüce Tanrıma.. Ama babamı yitirdiğimden beri her doğumgünümde olduğu gibi bu yılda kendimi köksüz bağsız hissettim yine..
Bir özlemek var ya hani şu burnunun direğini ta dibinden sızlatan yine öyle sızladı.Her yıl olduğu gibi bu yılda onun sesi çınladı kulaklarımda ama nafile suya yazı yazmak gibi bunları yazmak ama söz uçar yazı kalır yine de..
Çok ama çok mutlu oldum bugün yaşadıklarıma keşke tüm sevdiklerimle olabilseydim ..
Sabah erkenden kalkıp bahçeden kopardığı bir adet çimi bana uzatarak
- Anne benim için en güzel hediye içten bir öpücük kendi elinle hazırladığın birşey bahçeden bir çiçek demiştin ..Bak çiçek bulamadım ama çim kopardım senin için diyen oğluma sahip olduğum için şükrettim önce -
Dünyanın en içten kucaklaması ile olanca gücüyle bana sarılıp İiii dodu anne diye şarkı söyleyen kızıma sahip olduğum için şükrettim sonra ..
Çiçekleriyle,pastasıyla,şampanyasıyla,en romantik tepede yaptığı süpriziyle Hayatımda hiç yaşamadığım güzellikte bir doğumgünü yaşatan aşkıma ..
Her nefesinde hep bir adım ötemde hissettiğim anneme
Onca çoluk çocuğa rağmen engel tanımadan bugünümü unutmayan dostlarıma Hepsine hepsine hayatımda oldukları için teşekkür ederim...

0 yorum: