SAYFALAR

karizmatik palyaçom

Keremin ilk gösterisi oldu bitti sonunda.Acaba bu palyaço kıyafetini giyecek mi acaba bonus gibi palyaço saçını takıcak mı dans edecek mi derken oldu bitti..
Giyindik kuşandık hazırlandık ve otele gittik. Tam lobide oturduk Kerem masadaki mumlukla oynamaya başladı ve yapma uyarılarım yanıtsız kaldı sonunda olanlar oldu ve o içinde yanan mumuyla birlikte mumluk hooop benim elbisebimin üstüne direkt döküldü.Çıldırdım tabiiki zaten koca hamile göbeğimle üstüme olabilen kıyafetler sınırlı.Mumlar kurudu siyah elbisenin üstünde beyaz mum iğrençti ağlamak istedim. Ama yapıcak bişey yok apar topar eve geri döndük üstümü değiştirdim. Bu arada Keremin de morali bozuldu ben gösteriye çıkmıycam demeye başladı.
Ailece kriz halinde otele geri döndük ..Neyse ki bu kriz uzun sürmedi makyaj hazırlık veee oğlum sahnedeydi amaa dans etme gereği duymadı put gibi de durmadı ama kendi kareografisini sergiledi :) Sınıftan bağımsız hareket etti..
Neyse sahne deneyimi kazandı bu da bizim için çoook önemliydi..

Benim karizmatik palyaçom

2 yorum:

Ecehan dedi ki...

Darısı nicelerine...

GÜRAY NUR dedi ki...

amin amin