SAYFALAR

diziler ve üzerimizdeki etkileri ve yeni yıl

Son zamanlarda ne çok ağlar oldum. En son dün Kerem ağlattı beni.
Çocuklar Duymasın Fragmanını gördü oyun arasında Halukla Meltem ayrılıyorlardı.Annecim neden ayrılıyorlar dedi ne diyeceğimi bilemedim bazen böyle şeyler olabilir bazı anne babalar artık birlikte yaşayamazlar ama yine de çocuklarını çok sevmeye devam ederler dedim.Dudaklarını titrete titrete o koca badem gözlerini aça aça ya siz hiç ayrılmayacak sınız demi annecim dedi tabii ki oğlum dedim.Ama minik kuzum çoktan incilerini koyvermişti bile maalesef ki o sırada babası hastaya gitmişti Kerem kriz halinde ağlamaya başladı sakinleştirmeye çalışma çabalarım sonuçsuz kalınca Alpaslanı aradım .Ama tabi telefonu yanındaki eleman açtı Alpaslan hocam operasyonda cevap veremiyor dedi.
Adama ya bıraksın işi gücü oğlum çok kötü diyesim geldi ama yapamadım tabi neyse bir ara sakinleşir gibi oldu sonra babası geldi anlattık ayrılmayacağız dedik bak kardeşin geliyor biz birbirimizi çok seviyoruz dedik..

Neden böyle bi hisse kapıldı bilmiyorum ama sonunda ikna oldu ve gülümsemeler başladı biz de onu eğlendirmek için epeyce bi maymunluk yaptık; mutluluk dansı yaptık ve bu akşam çocuklar duymasın izlememesi için başka bir program yapmak üzere anlaştık.
Bu sefer zaten hormonlarım tavan yapmış durumda olduğu için ben başladım ağlamaya Öyle Bir Geçer Zamanki fragmanı Küçük Osman gözyaşlarımı tetiklemeye yetti salya sümük bir gece geçirdik sanırım diziler psikolojimizi iyiden iyiye bozdu. En kısa zamanda gidilip bir iki komedi filmi alınacak mümkünse Eyvah Eyvah 2 ye gidilecek ..
Bol bol gülünecek eğlenilecek.
Komedi filmi bulunamazsa yılbaşı gecesi yaptığımız çekimler izlenecek. Gerçekten izlerken gülmekten kaçırdım altıma.Artık gülmek öksürmek ve hapşırmak tehlikeli olmaya başladı benim için altıma kaçırıyorum :)
Sanırım hayatımda geçirdiğim öncelikle kendimi çok yanlız hissettiğim sonra çok çok mutlu olup eğlendiğim ve en mutlu girdiğim yeni yıldı..
O çekimleri sonradan izleyince çok çok güldük..



Kendimi yanlız hissettim çünkü annemin doğumgünü o gece yanında olabilmeyi çok istiyordum.Evde olduğum halde çok güzel bir sofra kurmayı hayal ettim ama o gün sancılarım nedeniyle ayağa kalkamadım hiç hayal etmediğim halde dışarda yemek zorunda kaldık bu bile mutsuz etti beni.Bir dahaki yılbaşı çok güzel bi sofra kurmaya söz verdim kendime .. Gece 11:30 gibi sancılarım geçti rahatladım o saatten sonra mutlu girebildim yeni yıla..
Şükrettim dua ettim herşey çok güzel olucak biliyorum inanıyorum ..Sabırsızlanıyorum da ...

1 yorum:

meltem dedi ki...

merhaba güray hanim...yasam ask sevgi her ikisi yüce olan bu duyguyu bende üc aslanimda yasiyorum ve bazen soruyorum esimmi yoksa cocuklarimmi.askimmmm tabiiki esim ve cocuklarim.size tavsiyem dizilerden uzak yasayin kendinizi ve cocuklarinizi üzmeyin.size kocaman bir kalp ve ici ask ve sevgi dolu bir hayat diliyorum