SAYFALAR

GÖKSENİN

Hala bu rüyayı yaşıyor gibiyim. Dün gece yatmadan önce epeyce dertli dua ettim Allahım ne olur kızımın ismini bulayım artık diye..Rüyamda artık aramayı bırak kızının ismi Göksenin diyen bir ses ..Defalarca sordum GÖKSENİN olduğuna emin olana kadar.Neden Göksenin dedim gökler onun olacak dedi ses..
Bu ismi daha önce hiç duymamıştım.Duymuş olsam aklımdan geçirdim çağrışım yaptı diycem.Zaten Böyle şeylere de inanmazdım ama tüylerim hala diken diken ..
Gerçekten oluyormuş demekki.Kızımı gördüm sonra hayranlıkla izliyordum benim kızım olduğunu bilmeden rüya içinde rüya gibi bir güzellik kim bu dedim Göksenin işte senin kızın dediler..Kalbimin çırpınışı hala aklımda..
Sonra hayatımda duyduğum en güzel şiiri fısıldadı biri kulağıma ..Ama aklımda tek dizesi kaldı
Göksenin ve Kerem
sen yağmursun Güray bir mutluluk yağmuru olacak ve yaşadıkça hep ikisinin üstüne yağıcaksın..

Bunu aşkıma anlatmadan önce rüyayı defalarca düşündüm acaba telefonda anlatmasam mı yoksa akşam gelince anlatsam yüzündeki ifadeyi mi görsem dedim ama dayanamadım aradım.Önce anlamadı ama anlayınca beğendiğini anladım...Şimdi benim içime sindiği kadar aşkımında içine sinerse Göksenin diye sevmek için sabırsızlanıyorum kızımı..

0 yorum: